Hemma i Sverige och Skövde

Borta bra men hemma bäst =). Då har jag varit med Mor och far på en veckas utlandsresa till Puerto Rico, Gran canaria. En underbar och lugn vecka. Kanon härlig 20 års present. Kan inte mer än tacka mor och far för allt. Alla fina kläder och saker ni har köpt till mig =) och plus den fina färgen man lyckades få. Ni är så söta så. Sol, bad och god mat har fyllt våra dagar. Alla goa skratt,har förgyllt resan mycket.  Men nu är jag tillbax till verkligheten och har ett par fullspäckade och spännande veckor framför mig. Det som väntar är fester, firande av min dag på söndag, en tripp till Stockholm och massa annat skojig. Nu är det bara att njuta sista tiden här nere, för snart flyttar jag hem!


Kommentarer
Postat av: Nina

Don't leave me =(

2008-03-25 @ 15:57:05
URL: http://ninadiggardig.blogg.se
Postat av: sandy

ohh mysboll, skänns så bra att du haft det sskönt!, jahaha så det bär av hem sen? pussss

2008-03-25 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0