Familjemiddag =)

På Söndag kommer Mamma, Pappa, syster och hennes sambo och hälsar på. Ska blir jätte mysigt att det kommer ner till mig i Skövde och hälsar på. Ska bjuda på lite mysmiddag, försöka vara mästerkocken. Har varit och handlat idag och hoppas att det ska falla familjen i smaken. Tänkte bjuda på kokosmjölks-kycklinggryta med wokade grönsaker och nudlar. Recept från Emelie. Hur smarrigt som helst. Sen jag jag fixa lite efterrätt, blir fruktsallad och lite god glass till. Jag ska inte äta glassen, men frukten är okej. Får gå ifrån min lilla mini diet på söndag, men det kan det vara värt, för att ha en trevlig middag, tillsammans med familjen=)

Kommentarer
Postat av: Johannah

Låter mumsigt! Själv har jag levt på nudlar i ca tre dagar nu...det är sådär!

2008-01-31 @ 20:45:22
URL: http://johannahandersson.blogg.se
Postat av: almeida

Jadå, vi hade dt jättekul med massa skratt & trams :D du vet ju hur katta är, lägg till mig som typ är likadan, så förstår du nog ;d hoppas du får dt trevligt med din familj på söndag! & en urbra helg också :) dt ska jag hihi!

2008-01-31 @ 20:49:10
URL: http://dramaaqueen.blogg.se
Postat av: Syrran

Längtar till på söndag. Menyn låter hur god som helst. Jag längtar. Kramar från Syrran

2008-01-31 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0