Varför tvivlar jag!

Varför tvivlar jag på mig själv, att jag inte skulle klara av och kunna bli lärare. Just nu känns det tungt, känns som att kraven och vägen dit är både lång och svår. Känns ju inerst inne som jag inte vill någe annat, men ändå känns det knepigt. Ska bli skönt att gå ut på VFU och se verkligheten. Kanske får jag glöden tillbaka, får hoppas på de.
Men inerst inne skulle jag svika mig själv om jag inte fullföljer detta. Jag menar detta är min chans här i livet och detta har jag kämpat för att komma till så mycket. Jag är 19 år, utbildningen är 3½, och därefter har jag hela livet i mina händer. Så varför inte ta vara och vårda det väl?

image89

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du är världens sötaste tjej som jag älskar så otroligt mycket. Saknar dig syrran!Puss

2007-09-27 @ 23:26:40
Postat av: Sandy

finnaste lenndet :)

2007-11-11 @ 11:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0