Sara?

Vet inte om det är de som är runt om mig som förendras med stora steg, eller är det så att det är jag som är en helt

annan person en förut. Känns som den Sara som var för några månder sedan eller ja ett år sedan är helt borta.

Vill inte att det ska kännas så, har en känsla av att jag inte är den där go och glada tjejen längre. Jobbigt, jobbigt.

och det är som att de i min närhet tycker lika dant, i alla fall vissa, som uttrycker sig och tar och säger de rakt till än.

Det är bra att vara uppriktig, kanske är de som jag behöver höra. Men jag vet inte vad jag ska göra åt de, som det

är just nu. Det är som att jag lever i min värld och bubbla. Skulle nog behöva ta sönder den och ta mig i kragen

och hitta tillbaka till den jag vill vara och den som andra ser mig som den rätta SARA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0